måndag 17 februari 2014

Fotoutmaning 2014

140208. Water

Katternas vattenskål är färgglad och lite rolig...

140209. Details

I vår lägenhet finns många vackra detaljer, en av dem är takrosetten i vardagsrummet. (Svårt att få till en bra bild dock i detta ständigt gråa trista väder).

140210. I am...

Jag är trött på den här trista och gråa årstiden och längtar efter vår. Köpte hem den här vårelden häromdagen för att få lite vår inomhus i alla fall.
140211. Mistake

I veckan var det S tur att ta med fika till jobbet och han bakade då två stycken saffranskladdkakor. Dessvärre hade vi inget strösocker hemma så han fick använda rörsocker som nödlösning...Lite typiskt misstag att inte se efter så att alla ingredienser finns hemma innan man bakar!

140212. Out and about


De färggranna små husen på barnens ö står just nu öde och tomma såg jag när jag var ute och gick, men så snart sommaren kommer blir där fullt av liv igen!

140213. Perfect

På en hylla i vardagsrummet står minnen från bröllopet, som faktiskt blev en helt perfekt dag!

140214. Heart
På alla hjärtans dag fick vi goda godishjärtan på jobbet. Gott!

140215. My drink of choice

Te är en av mina favoritdrycker och något som jag dricker till varje helgfrukost och ibland även på kvällarna.
140216. Create

På kvällar och helger försöker jag skapa en fotobok med bilder från vårt bröllop. Det är roligt men tar lite tid...


140217. Vegetable

Idag fyllde jag på grönsakslådan här hemma och bl a en ask med körsbärstomater fick följa med hem.

Tack för titten!




Inga kommentarer: