lördag 8 februari 2014

Fotoutmaning 2014

140203. Something orange

Jag har visst inte så mycket orange hemma hos mig, men denna hudkräm/bodybutter från Body Shop är inte bara väldigt bra utan har en underbar doft av mango.

140204. Childhood

Det här grattiskortet hittade jag för ett tag sedan i en låda där jag sparar alla gamla kort vi fått. Kortet fick jag av min pappa när jag fyllde 12 år, alltså för snart 20 år sedan! Extra kul var det ju att bokmärket i form av en guldkatt satt kvar inuti kortet! Ett fint minne från min barndom...

140105. Square

Det här vackra fyrkantiga kuddfodralet pryder min soffa!

140206. C is for...

C står för Choklad!!! Jag älskar choklad i alla dess former, chokladkakor, praliner, bakverk, dryck...
140207. Utensil


Ända sedan jag var liten har jag tyckt att detta köksredskap ser så lustigt ut. Som en liten gubbe utan underkropp, som höjer armarna mot skyn...

Önskar er en fortsatt fin helg!

Inga kommentarer: