söndag 18 maj 2008

Regnig helg = pysselhelg

I helgen har det regnat och varit mulet både lördag och söndag, vilket är perfekt pysselväder. Årets morsdagskort samt några beställningskort har producerats, vilka kommer bilder på vid ett senare tillfälle när de hamnat hos sina mottagare. Och så har jag scrappat några LOs för en gångs skull.


En LO om jag idag helt enkelt. Tio st ord som beskriver mig idag finns på listan t. v. : 25 år (snart 26), receptionist, sambo/ fästmö, katt- och fiskägare, chokladälskare, matglad, pysslare, kulturnörd, nästintill nykterist och nyutexaminerad.


Både rubriken "men med fläckar är jag född", samt journalingen "& det tar hundratals år att dölja felen, jag är ljusår ifrån" är hämtade från Kents "Beskyddaren".


Text från en Kent-låt igen, Rubrik / Låttiltel: "Vi mot världen", journaling "mina tankar är så klara nu, alla frågetecken slätas ut, när bomben faller vill jag vara där du är". Precis så känner jag för min sambo, S.

Tack för titten!

Inga kommentarer: