söndag 30 december 2007

Tjejsnack v. 52

Nyår
Var och med vilka ska du fira nyår?

Jag ska fira nyår i hemmets lugna vrå tillsammans med sambo och katter.
Har du några nyårslöften, vad?
Nej, inga direkta löften, men väl lite "goda avsikter" eller vad man ska kalla det :-)
Vad är det bästa som hänt år 2007?
Hmmm, svår fråga...Men dagsutflykten till Eckerö när jag fyllde 25 år var mysig, liksom julen och alla familjebesök i vår nya lägenhet. Och så fick vi ju tillskott i familjen när Herkules flyttade hem till oss i midsomras.
Vad är det sämsta som hänt år 2007?
Att jag fick lite trassel med hälsan under hösten. Och att mina två slöjstjärtar som jag haft i ca 6 år dog.
Vad förväntar du dig av år 2008?
Jag hoppas att jag ska få G (eller helst VG) på min uppsats och sedan hitta mig ett jobb som jag trivs med. Annars hoppas jag att det blir ett fint år, där vi och alla vi känner får vara friska och glada!

Inga kommentarer: