lördag 29 december 2007

Tillbaka efter jul

Nu är man tillbaka igen efter en fin julhelg. Mycket mys och skratt, god mat, TV- tittande och annat som hör julen till har det blivit. Eftersom mina föräldrar är skilda och eftersom jag är sambo, så har det blivit flera julfiranden på olika håll. Hemma hos mamma blev det uppesittarkväll den 22:a med tomtegröt och skinkmacka, följt av julaftonsfirande den 23:e, eftersom mamma jobbade på julafton. På julafton blev det julfirande hos pappa och på annandagen hann jag även med en sväng förbi svärföräldrarna innan vi for hemmåt igen.

Det verkar även som om jag varit riktigt snäll i år, i alla fall om man tittar på alla de julklappar som jag fick. Bl a fick jag en Soda streamer (nu kan jag göra egen dricka och eget bubbelvatten hemma, mums!), jättefina assietter, pengar, presentkort på bio och på H&M, choklad, film, CD- skiva, kläder, böcker och mycket, mycket annat fint! Tack så jättemycket allesammans för alla fina saker!


Soda streamern

En utav sex jättefina tårtassietter.

En helt fantastiskt fin keramikdocka som min svärmor målat åt mig i julklapp!

Tack allesammans för en jättefin jul! Det var jättekul att träffa er alla igen!

Kram!

Inga kommentarer: