lördag 29 december 2007

Tjejsnack v. 51

Julen
Var och med vilka ska du fira jul?

Jag och sambon åkte hem över julen til våra föräldrar, där vi försökte pussla ihop det så bra som möjligt för att hinna träffa alla.
Köper du mycket julklappar, har du köpt klart eller har du några kvar?
Vi köper ganska många julklappar eftersom vi har så stor familj tillsammans.
Vad önskar du dig i julklapp?
Jag önskade mig lite av varje och jag fick mycket av det jag hade önskat mig (se inlägget nedanför).
Vad betyder julen för dig?
Julen för mig betyder att man får träffa alla nära och kära där hemma, mysa, äta god mat och se på TV.
Har du gran, vilken sort och när ställer du in/klär den?
Vi skaffade en riktig gran i år, men naturligtvis glömde vi vattna den i början, så den har redan blivit utslängd, då den barrade bara man tittade på den.

Inga kommentarer: