fredag 21 april 2017

Trevlig helg!

Tänk att en vecka kan gå så fort och det är redan fredag igen. Det har redan gått en vecka sedan det var långfredag och vi hade lite påskknytis här hemma. Nu har jag varit hemma några dagar då jag haft ont i halsen, så jag har mest myst med katterna och bara vilat. Idag gick jag dock ut på en liten promenad när solen sken, skönt att få lite luft. Men det märks att det är april, idag har det varit sol, blåst, regn och snö/hagel. Det känns som våren kom av sig lite, men så är det ju alltid i april. Ikväll myser vi bara inne istället och har nyss ätit varsin god pizza. Nu blir det fredagsmys så får vi se vad resten av helgen bjuder på. Önskar dig en fin helg med en bild på de vackra blommorna vi fick i påskas av min mamma med sambo samt min pappa och bror med familj.



Trevlig helg!

Inga kommentarer: