tisdag 26 januari 2016

Nystädad pysselhörna

I helgen städade jag av i min pysselhörna. Tog ingen bild före, men den var belamrad med både det ena och det andra. När jag inte pysslar blir bordet lätt som ett avlastningsbord där saker som egentligen ska vara någon annanstans hamnar. Men nu är där ordning igen. Jag passade även på att damma av lite, det var också välbehövligt. Och så skruvade jag ihop en hylla som jag fyndade för ett tag sedan på rea på Ikea. Då fick jag undan en del saker och det blev mer plats på skrivbordet. Här kommer lite översiktsbilder från min pysselhörna. Vill du se mer detaljerade bilder kan du kolla här. Det ser nästan likadant ut nu som då, bara några små saker har ändrats. Ibland får man någon bra idé om förvaring och då testar jag det. Jag får mycket inspiration från bilder av andras pysselhörnor, så kanske kan detta inspirera någon annan.

Rent och prydligt...

Min nya hylla, skönt att få undan en del. 

Nu får man mer plats för pyssel!

Atlas inspekterar den nya hyllan och så att jag städat ordentligt. 
Tack för titten!

Inga kommentarer: