onsdag 9 september 2015

Förkyld

Dagarna går och det blir dåligt med inlägg. I helgen som gick blev vi bjudna på middag hemma hos min mamma med sambo. Dit var även min bror med sambo bjudna. De bjöd på jättegod sensommarbuffé med bl a hemgjord potatissallad, kött, sallad, majskolvar, kyckling m m m m. Sedan fick vi jättegod blåbärspaj till efterrätt. Så det blev en mycket trevlig dag och mätta blev vi! Maten smakade så bra att kameran glömdes bort tyvärr...
På söndagen träffade vi S föräldrar o åkte på en liten utflykt. Bl a blev det en god fika ute i solskenet på Gräddegården. Där har S och jag varit förrut, ett mycket trevligt och mysigt ställe med gott fika och trevlig personal. Även här glömdes kameran bort.

Nu ligger jag här hemma med höstens första förkylning, vilket är mindre trevligt. Det ska ni dock slippa se kort på, istället får du se en gullig liten björn som också ser ut att vara sjuk. Och precis som jag dricker han massor av te, det är skönt för halsen.

 

Önskar dig en fortsatt fin vecka!

Inga kommentarer: