söndag 23 augusti 2015

Matmarknad

I helgen har vi besökt en matmarknad som hållits i friluftsmuseet Wadköping. Där fick man provsmaka en massa god lokalproducerad mat. Vädret har varit helt fantastiskt i helgen så det var riktigt trevligt att gå runt där bland de gamla trähusen och smaka på en massa gott! Man kunde såklart även köpa med sig mat hem och vi köpte med lite korv, ägg och godis. Vi åkte till marknaden med mina svärföräldrar och väl på marknaden träffade vi även på min mamma med sambo. Det blev en mycket trevlig dag!
Idag var vi och storhandlade på förmiddagen sedan återvände vi till matmarknaden för att äta brunchbuffé. Den smakade också mycket gott! Allt på marknaden var tydligen så gott att jag helt missade att ta några kort, men istället bjuder jag dig på lite bilder som min man tagit.


På marknaden åt vi korv...

Provsmakning av kakor...

På marknaden fanns det några matvagnar man kunde köpa mat i...

Jag köpte några klubbor och kex.


Tack för titten!

Inga kommentarer: