lördag 7 februari 2015

Loppisfynd

Lördagar är oftast veckans stora loppisdag. Idag blev det inga loppisar för min del, men förra lördagen var jag och min mor ute på en liten loppistur. Alltid hittar vi nånting som får följa med hem. Vi hann även med en trevlig lunch och en tur på stan, men där köpte vi dock inget. Här är mina loppisfynd:

Dricksglas med äpplen på och ett färgglatt förkläde. Glasen blir fina att dricka saft ur i sommar och förklädet tänkte jag hänga fram i köket till påsk som dekoration.
En mandelkvarn, stor guldig kruka, liten ljusstake samt en kökshandduk med fiskmotiv. Mandelkvarnar har jag tre stycken nu, tycker det är fint att dekorera med i köket. Handduken ger lite sommarkänsla tycker jag och krukan och ljusstaken har redan funnit sina platser i hemmet.
Tack mor för en fin dag 
och 
Tack för titten!

Inga kommentarer: