söndag 8 februari 2015

Helg-gott

I veckan som gick firade jag och S 16 år tillsammans. Egentligen skulle vi gått ut och ätit igår kväll för att fira detta men då jag är krasslig bestämde vi oss för att skjuta upp det till en annan gång. Istället lagade S till en god måltid här hemma, med rostbiff, potatiskaka, sallad och bearnaisesås. Mums så gott! Han gick även och köpte varsin laktosfri wrapsemla som vi fikade med på eftermiddagen, dom hade vi beställt dagen innan. Det har varit sån uppmärksamhet kring dessa wrapsemlor nu, men jag vet inte om det var för att jag var sjuk när jag åt den men jag föredrar faktiskt vanlig hederlig semla. Den var inte dock inte otäck och det var kul att ha provat. S gillade dock wrapsemlan bättre, så smaken är ju olika.

Gott!

Wrapsemla.

Önskar dig en skön kväll!

Inga kommentarer: