måndag 29 december 2014

Julklappar

Idag visar jag dig vad jag fick i julklapp. Vi byter inte så mycket julklappar längre, S och jag ger varandra och katterna såklart. I min familj ger vi bara barnen numera och i S familj lottar vi så man får en enda person att köpa till. Skönt tycker jag, det räcker så, det blir lite paket utan att det blir en hets att hitta till alla.I mina paket fick jag bara sånt jag önskat mig:

Produkter ur Body Shops julserier. Av S fick jag shower cream, body butter och lip balm med doften Frosted Cranberry och av svärmor fick jag body butter och lip balm med Glazed Apple. Doftar ljuvligt båda två!

Av svärmor fick jag även denna vackra ängeln från Willow Tree, Angel of Hope.
Av min brorsdotter fick vi även ett dagisfoto i julklapp, men det väljer jag att inte visa upp. Det blev vi dock jätteglada för!

Stort tack S, H och L för finaste klapparna!

Inga kommentarer: