torsdag 25 december 2014

Juldagen

Så var julafton förbi och juldagen är här. Julafton blev fin även om det blev en del tid i bilen fram och tillbaka. Först var vi hemma hos svärföräldrarna och åt gröt och skinksmörgås. Där såg vi även på Kalle och så kom tomten. Efter paketöppning åkte vi vidare till min bror där det blev julbord med min familj och så kom tomten även dit. Vi hade knytkalas och vi stod för sill, lax, nubbesallad, dryck och efterrätt. Jag bakade hasselnötskakor samt en mjuk pepparkaka som vi åt lite senare på kvällen. Sedan for vi hemåt igen. Idag har vi mest bara varit hemma, sett på film och ätit godis, en skön dag.

Lite bilder från vår julafton:


Tomten kom på besök...
Granen hos min bror samt alla klappar...

Min mjuka pepparkaka med gräddblandning och lingon.
Önskar dig en fortsatt skön julhelg!

Inga kommentarer: