söndag 13 juli 2014

Sommardagar

Ännu en vecka har gått och bortsett från de dagar jag jobbat har det varit några underbara sommardagar. Då känner man inte för att vara inomhus några längre stunder, så datorn har fått vila, därav tystnaden på bloggen. Men idag kom det lite regn och svalka, vilket faktiskt var skönt och man kunde då passa på att dona lite inomhus. Annars har vi mest varit utomhus och njutit av sommaren. Bl a så har vi grillat med S bror med familj, varit ute på Vinön, handlat och gjort lite ärenden och såklart njutit av vår balkong. Lite bilder från de senaste dagarna:

Min kompis den senaste tiden, födelsedagspresent från maken. Mycket spännande läsning!
Mitt fina handgjorda bokmärke, perfekt att ha med på stranden eftersom det är laminerat!

Kissarna njuter av balkongen. Knasbollen Atlas älskar att ligga under handdukar och filtar, det spelar ingen roll att det är 30 grader varmt. Här hade han krypit in hel från början, men sen vart det nog lite varmt ändå så huvudet fick komma fram...

Vacker utsikt från stranden på Vinön.

Innan vi lämnade Vinön åt vi en god lunch på värdshuset, jag åt kyckling med sommarsallad och S åt hamburgertallrik.

Det är vackert på Vinön!

  Tack för titten och jag önskar dig en fin ny vecka!

Inga kommentarer: