tisdag 10 december 2013

Vårt bröllop: Bröllopsdagens förmiddag

Själva bröllopsdagen började tidigt med frukost klockan 8, då jag skulle vara hos frisören klockan 9. Hon hjälpte mig med både hår och smink, vilket jag är jättetacksam för. Frisören var verkligen jätteduktig och jag är så nöjd med både frisyren och sminket, jag har aldrig känt mig så fin! Medan jag var hos frisören åkte S till den närliggande staden och hämtade upp våra blommor vi hade beställt, en bukett till mig, en corsage till S samt mindre buketter till borden i matsalen. Även dessa blev vi jättenöjda över!
När jag var klar hos frisören träffade vi våra närmaste familjer och åt lunch tillsammans på ett litet mysigt konditori i byn. Varsin snabb kycklingsallad hann S och jag slänga i oss innan det var dags att byta om för att träffa fotografen...

Lite bilder från bröllopsdagens förmiddag:

Gott med hotellfrukost!

Sista bilden på oss tillsammans som ogifta...

Här sitter jag hos jätteduktiga och supertrevliga frisören T. Stort tack T för all hjälp!!!

Lunchdags! Min familj...

...och S familj. Svärmor fattas dock på bilden, hon kom lite senare.


Några bilder från själva porträttfotograferingen har jag inte ännu, så nästa bröllopsinlägg är det dags att kliva in i kyrkan...

Tack för titten!

Inga kommentarer: