fredag 5 november 2010

Trevlig helg!



Vi firar inte direkt Halloween i vår familj, vi ser det mest som en ursäkt att få mysa inne med några ljuslyktor i form av pumpor och köpa godis "till barnen" (dvs som vi kan äta upp själva i hopp om att det inte ska komma några bus eller godis- ungar i år heller). Men eftersom jag tycker det är kul att pyssla så blev det en liten pumpa som får stå o lysa ute på balkongen. Här kan du se förra årets pumpa.

Halloween var dock förra helgen, den spenderades hemma med min kära familj. Tack till er, det var trevligt att träffas igen! Nu i helgen är det istället Alla helgons helg och jag tänder ett ljus här hemma för de som inte längre finns hos oss och som är djupt saknade, samtidigt som jag tänker lite extra på och är tacksam för de som jag har kvar här på jorden.


Ha en trevlig helg!

Inga kommentarer: