fredag 20 augusti 2010

Fotbad i solen

Häromkvällen ville jag göra mina fötter sommarfina och fräscha och beslöt mig då för att ta ett fotbad. Eftersom det var en så fin kväll satte jag mig ute på balkongen...


Skönt för trötta fötter som går mycket på jobbet...



Med hjälp av fotfilen Sten fick jag efter badet lena och mjuka fötter...Sten är en gotländsk sandsten som jag fått av min pappa i födelsedagspresent för ett par år sedan. Den är verkligen toppen att fila fötterna med och kan verkligen rekomenderas!





Jag hade sällskap på balkongen av två lurvtroll, som var intresserade av både fotbadet som plaskade och av min läsning...




Av mamma har jag fått denna fotkräm från Oriflame som man ska låta verka under natten. Den kan jag också rekomendera, den gör fötterna mjuka och smidiga och så doftar den gott också!




Kissarna myser i solen...


Tack för titten!

Inga kommentarer: