fredag 30 juli 2010

Myskväll

Ikväll är sambon ute på vift i huvudstaden, så då får jag fira in helgen på egen hand. Ute är det grått och blåsigt, så vad passar då bättre än att mysa inne med en film...

Efter en dusch, så blev det lite mys med Atlas i knät framför datorn medans jag torkade (ja det var alltså jag som duschade, inte katten...) Han är galen i handdukar av nån konstig anledning...



När sambon är borta och jag får äta middag ensam, brukar jag passa på att äta sushi, eftersom han inte äter det. Eftersom "mitt" vanliga sushiställe har semesterstängt provade jag att köpa på ett annat ställe och där hade de ansträngt sig lite för att få sushin att se extra aptitlig ut tycker jag. Eller vad sägs om att forma wasabin till ett litet blad...



Nu blir det soffan med lite godis och en film. Passar på att titta på en film som inte sambon vill se. Jag läste boken "Veronika bestämmer sig för att dö" för länge sedan, så det ska bli kul att se filmen nu....





Trevlig helg!

Inga kommentarer: