söndag 18 juli 2010

EFIT 100717

I fredags var det EFIT-dag (Ett Foto I Timmen, läs mer om det här), något som var längesen jag var med på. Därför tyckte jag att det skulle vara kul att vara med denna dag, men som vanligt så glömdes det av. Men jag tog kort dagen efter istället, de två dagarna var ganska lika för min del ändå...Så här kommer min lördag den 17/7 2010 i bilder.


Kl. 5.49, har legat och mornat mig i några minuter sen klockan ringde 5.45, men nu är det dags att kliva upp och ställa sig i duschen.



Kl. 6.38, dags för frukost, ett glas juice, fil med Kellogs special K och två grova smörgåsar fick det bli denna dag.

Kl. 7.15 Dags att åka till jobbet.

Under jobbdagen kan jag inte ta några bilder eftersom mitt jobb är "sekretessbelagt". Åkte hem på lunchen och åt mat på balkongen med sambon som var ledig, men då glömdes kameran bort. Det blev i alla fall stuvade makaroner och falukorv till lunch, gott!



Kl.16.43 Hemma igen efter jobbet, törstig, så jag dricker läskande citron- och limesaft.



Kl. 17.21 busar lite med katterna.



Kl. 18.43 Pysslar lite med en beställning.



Kl. 19.48 Kollar lite på internet, pysslar lite med egna bloggen bl a.




Kl. 20.17, sen middag denna dag, men man är inte så hungrig i denna värme. Kycklingfilé i ugn med ädelost m m, ris och sallad till.




Kl. 21.08, tittar på spännande film och äter bigaråer.



Kl. 22.40, dags att slå ihop de blå och sova lite innan det är dags för jobbdag igen. God natt!



Tack för titten!

Inga kommentarer: