fredag 3 juli 2009

Värmebölja



Den senaste veckan har det varit rena värmeböljan, på både gott och ont. Man ska ju inte klaga på det strålande vädret, men samtidigt är det svårt att sova om nätterna i denna värme. Som tur är så är vi fodervärdar åt en fläkt, som får följa med oss runt i lägenheten där vi befinner oss. Trots högsommarvädret så har jag inte befunnit mig ute i solen så mycket då jag brände mig förra helgen. Istället har jag varit inne och målat diverse saker. Vad jag målat får ni se i senare inlägg.

Häromkvällen när sambon kom hem från jobbet gick vi ner till en liten strand i närheten, där vi låg och solade, badade och hade picknick på goda kycklingbaguetter. Fast jag ska inte ljuga, det var bara sambon som badade, själv sköljde jag bara av mig med det kalla vattnet på armar och ben, som den badkruka jag är.

Det blir glest mellan inläggen just nu, men det finns inte riktigt tid för bloggen just nu när solen skiner eller när man håller på och donar här inne.

Ha en fortsatt trevlig sommar!

Inga kommentarer: