söndag 1 februari 2009

Sjuk igen...

Jag har åkt på en riktig dunderförkylning igen och således blev helgen en mycket stillsam historia. Har spenderat mesta tiden framför tvn i soffan under en filt med en kopp te. När man ligger hemma och är sjuk så är man lite extra glad att vi har ett rejält filmbibliotek att rota i och jag hittade några gamla godingar däri:




Eftersom sambon var ute på vift denna helg, så orkade jag inte laga nån mat till bara mig, så därför blev det pizza. Beställde en medium Pan pizza nere på kvarterets pizzeria och den var verkligen matig! Tanken var att den skulle räcka även som mat dagen efter, och eftersom jag bara lyckades få i mig två bitar, så finns det mer än tillräckligt över. Mums!


Sist jag var på Panduro så hittade jag tre ark med fina omonterade stämplar med lite olika motiv; Högtider, Pojkar och Vårflickor.
Det är mycket billigare att köpa såna här omonterade stämplar, så man får ju många stämplar för en billig peng. Det trista är dock att man måste montera dem själv, så roligare kunde man ju ha en lördagskväll, men det var i alla fall vad jag roade mig med en stund efter pizzan.


Och minsann, är det inte en katt-tass som fastnat på bilden ovanför?

Jodå, så fort man sätter sig ned framför datorn eller vid pysselbordet så får man en liten lurvboll i knät. Mysigt!
Inte heller idag blir det några större aktiviteter här hemma, på sin höjd en tur ner i tvättstugan.
Fortsatt trevlig helg!

Inga kommentarer: