måndag 3 september 2007

Hösten...

...har kommit till Uppsala. Det är kallt, regnigt och blåsigt och allmännt grått ute. Årets sommar försvann känns det som, vi fick några fina dagar här och var utspridda under juni- augusti, men mer än så blev det inte. En sak som dock är bra med hösten är att man kan sitta inne och pyssla utan att ha dåligt samvete för att man inte vistas ute i solen. Och på senaste tiden har det blivit både det ena och det andra. Tidigare i sommras anmälde jag mig till en julmarknad i december, så nu gäller det att pyssla på så jag har nåt att sälja då!

Ett smyckesset i vitt och rosa har jag knåpat ihop, dessvärre är bilden gulaktig och trist pga dåligt ljus.



Julkort mitt i augusti! Ja, det gäller att vara ute i god tid!











Lite andra kort...






Och till sist två LOs til mitt Asienalbum:



Tack för titten!

Inga kommentarer: