måndag 11 maj 2015

Nystädad pysselhörna

För ett par dagar sedan storstädade jag i min pysselhörna. Där är så mycket pryttlar och grejer så det är inget som jag gör varje dag precis. Men nu dammade jag överallt och ställde allt på sin plats, så nu är det ordning och redan där igen. Det blir fort rörigt där, så det är skönt att ha lite ordning ett tag i alla fall. Här berättar jag lite mer om just min pysselhörna, kanske kan det inspirera och ge lite idéer till någon annan. Jag har själv fått mycket idéer från andras bilder. Det ser nästan likadant ut som det gjorde i mitt förra inlägg, jag har bara flyttat runt på några av sakerna. Och så köpte jag ju en Big Shot i höstas, något som jag är så nöjd och glad över att jag gjorde. Med den stora stansmaskinen kan man göra så mycket fint och avancerat till mina kort, så det lyfter verkligen pysslandet! Så funderar du på att skaffa en, så kan jag verkligen rekommendera den!


Tack för titten!

Inga kommentarer: