måndag 17 november 2014

Tack ICA!

Adventskalendrar blir man aldrig för gammal för tycker jag, tycker det hör till julen och ger julstämning. När jag växte upp hade jag alltid en ICA adventskalender som man fick gratis i kassan när man handlade på ICA och just den kalendern känns verkligen nostalgisk och julig för mig. De senaste åren har jag dock inte lyckats få tag i någon trots att jag frågat i flera butiker. Antingen har den varit helt slut eller så har de oftast inte vetat vad jag pratat om. Efter att ha letat efter den i år igen utan resultat så mailade jag ICAs kundtjänst i förra veckan och frågade om de visste var jag kunde få tag i en här i vår stad. På sidan stod det att det var långa svarstider just nu, så jag väntade mig inte att de skulle prioritera min lilla fråga. Men redan dagen efter fick jag svar att de skulle skicka en kalender till mig! Jag blev jätteglad! Och idag kom det ett paket på posten och inuti låg inte bara en utan två kalendrar. Stort tack ICA! Det lyste upp en annars så grå och trist måndagkväll i november och det kommer definitivt lysa upp hela december och sprida julstämning här hemma!


Önskar dig en fortsatt fin vecka!

Inga kommentarer: