måndag 16 juni 2014

Ett år äldre...

Häromdagen blev jag ett år äldre och i helgen hade jag lite kalas. Dagen började med att jag fick frukostbricka, sång och paket på sängen av min käre make, även katterna var med på ett hörn....Sen gräddade S chocolate chip pancakes dvs pannkakor med chokladbitar i. Mums! Sen på eftermiddagen kom lite gäster och då bjöd vi på smörgåstårta och paj, samt lite fika och tårta. Här kommer lite bilder från dagen, främst på maten...

Till pannkakorna åt vi grädde och färska jordgubbar. Mums!
Bästa födelsedagsfrukosten!

Min allra första smörgåstårta!
Tårtan dekorerade jag med lite av varje, ost, skinka, köttbullar, räkor, rom, grönsaker...

En paj med kryddiga korvar.
Jordgubbsrutor med kokos.
Jordgubbsmoussetårta.
Det var lite bilder på vad vi bjöd på att äta. Vi bjöd även på dumlekakorna jag visade i ett tidigare inlägg. En annan dag visar jag er vilka fina blommor jag fick.

Önskar er en fortsatt fin vecka!

Inga kommentarer: