söndag 17 november 2013

På hal is



Den här helgen försvann i ett nafs känns det som, precis som så många andra helger och plötsligt vart det söndag kväll igen...I helgen har jag dock gjort något jag inte har gjort på ett par år, nämligen scrappat. Framkallade lite bilder för ett tag sedan då jag tänkte att jag skulle ta tag  och scrappa dem. Lusten och inspirationen till att göra kort är tyvärr som bortblåst och det blir allt mer sällan några gjorda. Istället gjorde jag nu ett försök att scrappa en bild och valet blev denna bild tagen i början av året då jag för första gången sedan jag var liten snörade på mig ett par skridskor. Det blev en vinglig och lite småläskig tur men det var väldigt roligt, så jag hoppas på fler turer denna vinter.

Tack för titten och jag önskar er en fin ny vecka!

Inga kommentarer: