fredag 6 september 2013

Brudklänningar

Nu är det inte långt kvar...Förberedelserna pågår för fullt här hemma. Jag vill inte visa vad vi pysslar ihop eftersom jag tror att en och annan av gästerna läser här. Men jag lovar att visa bilder sen efter bröllopet.

Det finns otroligt många vackra brudklänningar att välja mellan. Jag har redan en klänning som hänger här hemma och väntar, men det är ändå kul att titta på alla fina klänningar. Vissa kostar ju rena fantasisummorna, pengar som jag aldrig skulle lägga på en klänning jag bara ska bära en dag i livet. Men drömma kan man ju...

Det här är allt ni får se av min klänning så länge. Den hänger i tryggt förvar i en förvaringspåse som är gigantisk till min klänning. Som ni då förstår är det ingen stor, puffig klänning med släp jag kommer att bära...Mer än så säger jag inte!

Här kommer lite fina klänningar att drömma om och inspireras av:







Vintage theme wedding in London




This illusion bateau neckline and pencil skirt cropped above the knee is perfect for the high-fashion sophisticate. Corded lace is adorned with feathers, dimensional handmade flowers, and Swarovski crystals, while a grosgrain ribbon belt with floral accent encircles the natural waist leaving a lasting impression. Short sheath finished with covered button and zipper over inner corset closure.


Önskar er en fin helg!

Inga kommentarer: