lördag 23 juni 2012

30-årskalas

För ett tag sedan fyllde jag 30 år och förra helgen var det dags för kalas. Ville ha ett riktigt sommarkalas med somrig mat, somrig dukning, sommarblomster osv och det fick jag. Bjöd på en somrig buffé, hade en fin sommarklänning på mig, och sambon fick plocka blommor som vi ställde ut lite här och var i hemmet, t o m på toaletten..Lite bilder:
Min fina kalasklänning...

Vi började med att bjuda på en läskande melondrink till välkomstdrink.

Sedan bjöds det på en somrig buffé.

Uppdukat!

I en stor balja fanns det dryck för alla smaker...öl, lättöl, läsk, vatten...

Tårta nr 1- choklad och hallontårta. Dekorerade med hallon, citronmelis och fjärilar av sockerpasta.

Tårta nr 2- marängtårta med lemoncurd, grädde samt massor av bär.

Sommardukning.

Jag fick så mycket vackra blommor, kort och fina presenter!

Alla vackra blommor! Det doftar ljuvligt när man går förbi dessa kan jag lova!
Stort tack för all uppvaktning!
Kram Karin

Inga kommentarer: