söndag 19 juni 2011

En skön lördag

Igår var sambon borta hela dagen, och jag hade en hel oplanerad dag framför mig, utan några som helst måsten. Inte ofta det händer, så då gäller det att njuta! Dagen började med en skön promenad runt i vackra Örebro och fortsatte sedan med lite fotvård, sushi, läsning i solen och en kväll i tvsoffan.



På jobbet går och står jag väldigt mycket, så då är det skönt att göra lite fotvård emellanåt. Satt i ett varmt fotbad ett tag, filade fötterna, smorde in dem med fotkräm och satte på ett par strumpor. Fötterna blev jättelena och sköna! Som pricken över i-et målade jag tånaglarna, så nu har jag sommarfina fötter!




Jag passade på att äta sushi till lunch. Gott!


Satt ute en lång stund på kvällen och läste i solen. Om man tittar noga ser man att jag inte var ensam av att njuta ute på balkongen, Herkules låg i en stol och höll mig sällskap.

Önskar er en trevlig söndag!


Inga kommentarer: