måndag 11 april 2011

Full fart...

Full fart är det just nu så bloggen fortsätter att vara tyst ett tag till. Vi har fullt upp med att försöka få ordning i nya lägenheten, speciellt inför helgen som kommer då sambon fyller 30 och vi ska ha lite kalas här hemma. Dessutom ska det bakas och fixas med annat, så det är som sagt var full fart. Här kommer i alla fall lite blandade bilder från senaste tiden, vissa mer intressanta än andra...
Sista måltiden jag lagade i vår gamla lägenhet i Stockholm vart pannbiff med löksås, potatismos, saltgurka och lingonsylt. Så gott att man undrar varför man inte lagar det oftare!


En del av vårt flyttlass...


Katterna är inte till större hjälp med allt som ska göras...


I helgen hann vi med en hel veckas aktiviteter kan man säga, då vi borrade upp lite saker i lägenheten, storhandlade, fikade med min mamma med sambo på Ikea, målade om ett av rummen här hemma, gick en härlig långpromenad, tvättade bilen och bytte till sommardäck, samt naturligtvis plockade en massa i hemmet. Idag fortsatte jag i samma fart, på förmiddagen besökte jag ett köpcentrum där jag uträttade lite olika ärenden, hämtade ut ett paket, tankade, handlade lite mat, sen hem och laga lunch till sambon som kom hem på lunchen och sedan bakade jag gröttekakor.

Dagsfärska tekakor, mums!

Tack för titten!

Inga kommentarer: