måndag 11 februari 2008

Tjohoo!

Jag vann en utav tävlingarna i förra helgens cyberpyssel. Jättekul!

Det var med denna LO som jag vann. På bilden är en av stränderna vi bodde på i Thailand, en liten bit utav paradiset!




En LO om en annan strand i Thailand, där vi hamnade av misstag kan man säga...

Mina andra bidrag i cyberpysslet:

En LO om Herkules, vår lilla myskisse.


Ett kort där man skulle inspireras av en bild på en ask med chokladpraliner.


Kort efter en skiss.


I denna utmaning skulle man ösa på med blommor.






Ett kort med temat glädje.



Och så ett kort som jag gjorde ikväll, som kan vara bra att ha nån gång.




Jag har även en annan anledning till att vara glad, förutom vinsten i cyberpysslet. I lördags var det dags för opponering på min uppsats. Det gick bra trots en del tuffa frågor och det är skönt att det äntligen är avklarat. Nu ska jag bara rätta till några mindre fel och sedan lägger jag uppsatsen och min tid vid Uppsala Universitet bakom mig. För den här gången i alla fall.


Nu är det jobbsökning som gäller här framöver. Och pyssel såklart!


Tack för titten!

Inga kommentarer: