måndag 18 juni 2007

Jaha, då var man 25 nu då!

I torsdags fyllde jag 25 år och det har firats riktigt ordentligt! Förra helgen blev jag ju firad av mamma med sambo samt storebror med flickvän. I torsdags på den stora dagen firade jag med sambon genom att gå ut och äta på thailändsk restaurang- mums! Och i söndags kom svärföräldrarna, svågern och "svärmorfar" och gratulerade. Och mer gratualtioner kommer så småningom, så ja, jag känner mig riktigt ordentligt firad! Stor kram och ett varmt tack allesammans för fina presenter och blommor!

Tänkte bara lägga upp en bild på min hibiscus som blommar så fint i fönstret här hemma. Varken jag eller sambon är kända för att ha gröna fingrar och våra blommor tenderar att dö förr eller senare till följd av vanvård. Men den här lilla hibiscusen som jag inte riktigt minns när eller av vem vi fått den av, mer än att det var längesen, blommar då och då, trots att den ser så sliten ut. Och blommorna är riktigt vackra!

Lägger även upp en bild på smörgåstårtan som min sambo gjorde till söndagens kalas. Den blev urgod!

Inga kommentarer: