lördag 24 augusti 2013

Vardag igen...

Då var semestern över för denna sommar och jag har redan hunnit jobba en vecka. Jag kan erkänna att det inte kändes alltför skoj att gå till jobbet i måndags och jag hade mer än gärna varit ledig lite längre. Men men man är snart inne i vardagen igen. Och jag ska inte klaga för jag har en mycket spännande och rolig höst framför mig med en hel del inbokat. Inte minst så gifter jag mig om bara några veckor, så det kan inte annat än bli en fantastisk höst!

Idag har det varit en skön ledig lördag där vi hunnit med massor känns det som. Bl a har vi storhandlat då både kyl, frys och skafferiet gapade tomma efter sommaren. Det blev även en promenad genom stadsparken och bort till mysiga Wadköping där vi åt en lunch på den mysiga uteserveringen. Nu blir det lite fix i hemmet tills det är dags att laga till kvällens middag.


Dagens lunch, fransk potatissallad med kycklingfilé som intogs utomhus.


Stora badankan på järntorget.
Önskar er en fortsatt trevlig helg!

Inga kommentarer: