söndag 18 augusti 2013

Möhippa

Om bara några veckor gifter vi oss jag och min sambo. Och igår blev jag möhippad. Min mamma kom och hämtade mig på morgonen och det enda jag visste var att jag skulle ha oömma kläder på mig. Sen bar det av...väl framme visade det sig att vi skulle rida islandshästar vid Sånnaboda gård. Och inte var det bara jag och min mamma heller, en efter en dök två bilar upp med bekanta ansikten. Det blev en jättefin dag med en härlig upplevelse, många skratt och god mat. Vi hade verkligen tur med vädret, på morgonen regnade det men under dagen sprack det upp. Efter ridturen åkte vi bort till Ånnabodasjön där det dukades upp en underbar buffé på bryggan i solskenet. En helt fantastisk dag och en härlig möhippa som jag aldrig glömmer! Stort tack till alla som kom och red och för att ni ordnade så fint med jättegod mat och fika. Lite bilder från dagen kommer här, är det någon bild som ni vill att jag tar bort så säg bara till:



































 Stort tack för en oförglömlig och härlig dag!

Inga kommentarer: