måndag 28 mars 2016

Annandag påsk

En fin påskhelg är snart förbi. I fredags var vi hem till S föräldrar där vi firade påsk tillsammans med hans familj och bjöds på jättegod påskmat. Vi satt ute på deras inglasade veranda hela kvällen, härligt att kunna sitta "ute" igen! Glömde tyvärr att ta några kort där, men trevligt hade vi. I lördags var vi bjudna på påskfirande hos min bror tillsammans med min familj och även kalas för min bror som fyllt år. Där blev det grillpremiär och fika, smakade ljuvligt gott. Vi gick även en liten promenad, tittade på djuren och busade med lilla H bl a. Igår blev det storhandling och så åkte vi ut och tittade på vårt blivande hus. Eller grunden till huset i alla fall... Nu längtar vi ännu mer tills vi får flytta dit! Vi passade även på att hälsa på min mamma med sambo som var ute vid sin stuga som ligger i närheten av vårt blivande hus. Idag blev den lugn hemma dag med lite plock i hemmet, kissemys och matlagning bl a. Nu blir det strax soffan en stund. Hoppas även du haft en fin påskhelg!


Presenter och blommor till min bror...

Vackert påskarrangemang ute hos min bror...

Grillbuffé...

Mycket ägg har det blivit i helgen, i olika former...

Ute vid min mammas stuga såg vi årets första tussilago!

En och annan godisbit har det också blivit i helgen...

Önskar dig en fortsatt fin kväll!

1 kommentar:

Custom essay writing service sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.