måndag 13 april 2009

Påskhelgen 2009

Påskhelgen har varit mycket trevlig! Jag har hunnit träffa alla i familjen, även svärfamiljen en snabbis, ätit mycket god mat och ägg såklart, godis har det också blivit en del. Fint väder har det också varit så jag har ingenting att klaga på! Det skulle väl i så fall vara att helgen gick alldeles för fort!

Jag tog med varsin påskblomma hem till föräldrarna och en till bror med sambo. Tyckte krukorna var lite trista, så jag pysslade till dem lite med ett gult band, en liten etikett eller vad man ska säga, samt en liten kyckling som fick bo mitt i påskliljan.

Kissarna fick varsin liten kyckling att leka med i påskpresent, de ser ut att ha blivit uppskattade!

Tack alla därhemma för en jättetrevlig helg! Hoppas att vi ses snart igen!

Inga kommentarer: