onsdag 24 september 2008

Reashopping

När det är rea gäller det ju att passa på! Förra veckan hade Pyssloteket rea på cardstock, 30 st för 100 kr och då kilade min snälla sambo dit och handlade åt mig en dag efter jobbet. Jag sa åt honom att ta lite blandade färger och när han kom hem blev jag positivt överaskad. Vissa av färgerna hade jag nog själv inte köpt, så nu fick jag hem lite färger som jag vanligtvis inte använder, vilket kommer att bli en rolig utmaning. Tack S!


Även Panduro har haft lite rea och där hittade jag några fina stämplar som fick flytta hem till min lilla pysselvrå. Flera av dem har jag kikat på tidigare, men tyckt att de varit lite dyra. Men nu hittade jag flera av dem på rea och slog till. Den dyraste stämpeln kostade 30 kr tror jag, då är det roligt att shoppa stämplar!

Pysselresultat av de nya inköpen kommer snart!

Tack för titten!

Inga kommentarer: