fredag 1 januari 2010

Jullov

Sambon och jag har haft jullov nu i en dryg vecka och bloggen har också blivit vilande. Julhelgen spenderade vi hemma hos våra familjer och vi for runt kors och tvärs för att hinna träffa alla därhemma. Jag fick äntligen träffa min fina lilla brorsdotter för första gången på självaste julafton, det var en stolt faster som fick ha henne i famnen! Tack alla därhemma för ännu en fin jul!
Denna vecka har vi haft det lungt och skönt hemma i vår egen lägenhet, det har blivit mycket mys i soffan framför film och serier, långa sköna vinterpromenader och god mat. Men vi har även hunnit med lite nytta som att städa, tvätta och handla mat. Det blev även en sväng på mellandagsrean där vi bl a fyndade ett brädspel för halva priset. Ett biobesök har också hunnits med i veckan, det blev till att se sista delen i Millenium-triologin, Luftslottet som sprängdes. Den kan verkligen rekomenderas, väldigt spännande!
Igår var det nyårsafton, men mer om hur vi firade det i ett annat inlägg.
Nu ska jag dricka ur min kopp med varm choklad och titta lite på internet!
Ha en fin helg!

Inga kommentarer: